Printen
VISTA college jaarverslag 2023

Het VISTA jaarverslag 2023 is gepubliceerd en wij kijken met trots terug op het afgelopen jaar. Bekijk het jaarverslag 2023.

We zien dat we nog meer dan voorheen verbinding hebben gemaakt met onze studenten. Studentenparticipatie heeft in 2023 een enorme boost gekregen. Dat past perfect bij onze visie ‘Wij zien jou’. Wij zien niet alleen onze studenten, maar ook onze regio. Wij doen steeds meer samen en dat moet ook. De uitdagingen die op ons pad liggen vragen namelijk om intensieve samenwerking.

Onze ambities

We kijken met vertrouwen vooruit en werken verder aan onze ambities uit onze strategische koers Goudkijken: Klaar zijn voor de wereld van morgen, top onderwijs geven en samen werken, leren en innoveren. Zo pakken we samen uitdagingen aan en blijven we studenten helpen met een stevige basis voor persoonlijke ontwikkeling, burgerschap en een loopbaan om zo een blijvende betekenisvolle bijdrage te kunnen leveren aan onze samenleving.

Bekijk de onderstaande video waarin Jeanette Oostijen, onze bestuursvoorzitter, en Luann Hausmann, lid van de Centrale Studentenraad, terugblikken op onze prestaties van 2023.

Suggesties Druk op enter om uitgebreid te zoeken