Jouw toekomst start bij VISTA college.
Kom naar de open dag op zondag 10 november!
Vanaf nu kun je jouw klachten, meldingen of verbeteringen eenvoudig indienen via het Klachtenloket. Dit formulier is voor iedereen toegankelijk en zorgt ervoor dat we jou zo goed mogelijk helpen. Wij doen er alles aan om jouw melding zo snel mogelijk op te lossen.
Binnen VISTA is de afspraak dat je een probleem eerst onderling probeert op te lossen. Komen jullie hier niet uit of wil je het toch verder oppakken? Vul dan het klachtenformulier in.
Je vult het formulier in via de website. Afhankelijk van jouw situatie wordt de juiste persoon of commissie geïnformeerd. Zij nemen de melding in behandeling en werken naar een passende oplossing. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een reactie op jouw melding.
Vanaf augustus 2023 gaat een nieuwe wetgeving in over de verbetering van het verwerken van klachten. Dit doen wij door het mogelijk maken van een laagdrempelige manier om klachten in te dienen. Dit hebben wij middels een online formulier ingericht. Hiermee zorgen we ervoor dat meldingen bij de juiste personen terechtkomen en zo snel mogelijk behandeld worden.