Je bent nu op de site van Bedrijfsopleidingen, onderdeel van VISTA college
Richting

Horeca & Toerisme

Niveau
Niveau 1

De frontoffice is het visitekaartje van ieder bedrijf. Een representatieve en professionele uitstraling weet gasten/klanten in een juiste stemming en sfeer te brengen. Gasten representatief en professioneel ontvangen en telefonisch of online begeleiden zijn bij hospitality bedrijven zeer belangrijke vaardigheden. Net zoals het leren inchecken en uitchecken, informeren en adviseren, en klachten afhandelen. Daarnaast zijn het onderhouden van in- en externe contacten en aftersales niet meer weg te denken en onlosmakelijk verbonden met de hospitality markt.

Wat leer je?

Tijdens deze cursus leer je:

  • Gasten:
    • Representatief en professioneel ontvangen,
    • Telefonisch of online begeleiden,
    • Inchecken,
    • Informeren en adviseren,
    • Klachten afhandelen,
    • Uitchecken
  • Het onderhouden van in- en externe contacten
  • Uitvoeren aftersales
  • Eventueel het werken met een PMS-systeem / CRM-systeem

Voor wie is deze opleiding?

Voor iedereen die werkzaam wil zijn aan de frontoffice van hotels, vakantieparken, campings en dagrecreatieve bedrijven en nog geen kennis en ervaring heeft met frontofficewerkzaamheden.

Studiekosten

Deze cursus voldoet aan de volledige wet- en regelgeving waardoor de trajecten (deels) subsidiabel zijn. Neem contact met ons op voor de subsidiemogelijkheden en de prijs van de opleiding.

Hoe worden vaardigheden getoetst?

Simulatie, toetsing praktische vaardigheden

Contact & aanmelden

Wil je meer informatie of je aanmelden? Klik dan op onderstaande knop

Neem contact met ons op

Suggesties Druk op enter om uitgebreid te zoeken