De frontoffice is het visitekaartje van ieder bedrijf. Een representatieve en professionele uitstraling weet gasten/klanten in een juiste stemming en sfeer te brengen. Gasten representatief en professioneel ontvangen en telefonisch of online begeleiden zijn bij hospitality bedrijven zeer belangrijke vaardigheden. Net zoals het leren inchecken en uitchecken, informeren en adviseren, en klachten afhandelen. Daarnaast zijn het onderhouden van in- en externe contacten en aftersales niet meer weg te denken en onlosmakelijk verbonden met de hospitality markt.
Wat leer je?
Tijdens deze cursus leer je:
- Gasten:
- Representatief en professioneel ontvangen,
- Telefonisch of online begeleiden,
- Inchecken,
- Informeren en adviseren,
- Klachten afhandelen,
- Uitchecken
- Het onderhouden van in- en externe contacten
- Uitvoeren aftersales
- Eventueel het werken met een PMS-systeem / CRM-systeem
Voor wie is deze opleiding?
Voor iedereen die werkzaam wil zijn aan de frontoffice van hotels, vakantieparken, campings en dagrecreatieve bedrijven en nog geen kennis en ervaring heeft met frontofficewerkzaamheden.
Studiekosten
Deze cursus voldoet aan de volledige wet- en regelgeving waardoor de trajecten (deels) subsidiabel zijn. Neem contact met ons op voor de subsidiemogelijkheden en de prijs van de opleiding.
Hoe worden vaardigheden getoetst?
Simulatie, toetsing praktische vaardigheden
Contact & aanmelden
Wil je meer informatie of je aanmelden? Klik dan op onderstaande knop