Je bent nu op de site van Bedrijfsopleidingen, onderdeel van VISTA college
Richting

Handel & Ondernemerschap

Niveau
Niveau 3

De toenemende invloed van digitalisering leidt tot een verandering van werkzaamheden van de medewerker klantcontact. Technologie wordt veelvuldig gebruikt om de dienstverlening te automatiseren, personaliseren en optimaliseren. Tegelijkertijd zijn klantbeleving en service - als doorslaggevende factoren bij klanttevredenheid - steeds belangrijker geworden voor bedrijven en organisaties in diverse sectoren.

Heb jij een passie voor klantcontact en weet jij iedere beller met een leuk praatje verder te helpen?

Wat leer je?

Voor het kunnen verlenen van de juiste service zijn naast een klantgerichte houding, specifieke kennis en vaardigheden vereist op het gebied van het klantcontact. Medewerkers voeren verschillende dienstverlenende werkzaamheden uit in klantcontactcentra (op locatie of vanuit huis). Denk hierbij onder andere aan het voeren van allerlei verschillende soorten klantgesprekken, het oplossen van problemen, het beantwoorden van berichten via social media, maar ook het correct opslaan van gegevens.

Wat kun je na deze opleiding?

Na het volgen van dit certificaat weet jij precies hoe je om moet gaan met lastige situaties binnen het klantcontact. Of dit nu via een chatfunctie is of aan de telefoon, niks is jou te gek. Je weet goed op jezelf te reflecteren en herkent waar je het volgende keer beter kunt doen. Je weet goed hoe je om moet gaan met Office 365 en weet je tijd op de juiste manier in te delen.

Voor wie is deze opleiding?

De opleiding is voor iedereen die werkzaam is in de klantcontact branche of hierin wilt gaan werken. Heb jij passie voor het oplossen van problemen voor anderen? Help je graag mensen maar zou je wat meer verdieping willen? Ben je op zoek naar de juiste gesprekstechnieken? Dan is het certificaat Klantcontact professional iets voor jou!

Studiekosten

Dit branche-certificaat voldoet aan de volledige wet- en regelgeving waardoor de trajecten (deels) subsidiabel zijn. Neem contact met ons op voor de subsidiemogelijkheden en de prijs van de opleiding.

Hoe worden vaardigheden getoetst?

De examinering bestaat uit portfolio examinering.

Suggesties Druk op enter om uitgebreid te zoeken